wtorek, 6 września 2011

Początki bywają trudne

(fot.: Agnieszka Wróbel)

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Na początek kilka faktów o mnie "w pigułce":
Jestem 15-letnią początkującą i bezagencyjną modelką z Jastrzębia-Zdroju. Prowadzę zajęcia Dziecięcej oraz Młodzieżowej Szkółki Modelek i Modeli w klubie Kaktus. Czasami współpracuję z agencją Prestige z Bielska-Białej. Na tym blogu będziecie mogli zobaczyć zdjęcia zza kulis pokazów w których biorę udział oraz z mojego codziennego życia, a także dowiedzieć się jak wyglądają moje początki. Moje portfolio znajdziecie na maxmodels i na oficjalnej stronie
Śledźcie uważnie ;)

2 komentarze:

  1. To czekam jeszcze na zdjęcia z życia codziennego ;)

    KARINA ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych zdjęć to na razie ich nie będzie, ale szykuję coś nowego i myślę że się domyślasz o co mi chodzi ;)

      Usuń