sobota, 22 października 2011

When it's cold outside...




 15 października chodziłam w pokazie ubrań zimowych podczas Focus Mall Fashion Week. Prezentowaliśmy takie marki jak Ochnik, Reserved, Pretty Girl, Greenpoint, New Yorker, C&A - krótko mówiąc te, które znajdują się w Focusie. W sumie 9 wyjść na wybieg. Garderobę mieliśmy dosyć daleko od wybiegu, więc gdy wróciłam do domu i padłam na łóżko, nogi bolały mnie strasznie i dawno nie czułam się aż tak zmęczona. Ale było warto. Jeszcze raz dziękuję p.Klaudii z Inglota za makijaż ;)

(fot.: caferybnik.pl)
(fot.: caferybnik.pl) 

z Karoliną


Wybaczcie jakość niektórych zdjęć, ale mój aparat niestety nie sprawdza się w takich warunkach


5 komentarzy:

  1. Pięknie Magdaleno =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska czapa ^^
    Wgl. jesteś cudowna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Madzia życzę szczęścia i wielu udanych pokazów ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne jasne 'wrzucę aktualności', czekam od tygodnia i co?! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzisz dodałam relację z Paprockiego&Brzozowskiego, resztę też obiecuję nadrobić w święta ;)

    OdpowiedzUsuń