wtorek, 15 maja 2012

Prestige


www.amprestige.pl

4 komentarze:

  1. czemu na każdym swoim profilu w necie masz wpisany inny wzrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu mam 169, a na maxmodels 168 - wynika to z tego, że w domu mam niedokładną miarkę i wychodzi mi około 168, a jak byłam niedawno na castingu to zostałam zmierzona i wynik wynosił 169. Wszystko zależy od miarki, pory dnia, ilości snu itp. Stąd też ta różnica 1cm. Ale dziękuję za zwrócenie uwagi, zaraz to poprawię ;). Natomiast w profilu agencji Prestige podano 172 - naciąganie wymiarów jest niestety typowym i często stosowanym zabiegiem przez agencje.

      Usuń
  2. gratuluje i trzymam kciuki ! ;) teraz tylko czekam na nową sesję jakąś ^^
    ~Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No wakacje już się zbliżają, więc coś nowego na pewno się pojawi. Mam też pewne plany, których na razie nie zdradzę, ale powiem tyle że zdjęć na blogu będzie więcej. A ja czekam też na jakąś Twoją sesję ;D

      Usuń