poniedziałek, 25 lutego 2013

Fashion Day




To niesamowite jak ludzie poznani zaledwie 3 miesiące temu stali się mi tak bliscy. To był dla mnie wyjątkowy czas i nie wyobrażam sobie, że dobiega końca. Wiem, że niektóre zawarte tu znajomości po skończeniu kursu nie zostaną przerwane, a wręcz przeciwnie - będą się coraz mocniej zacieśniać. Kochani, uwielbiam Was i życzę Wam jak najlepiej. Mam nadzieję, że będziecie wspominać nasze wspólne zajęcia równie dobrze jak ja ;)

Dawno mnie tu nie było. Ale wierzcie mi, nie próżnowałam: mam w zanadrzu kilka sesji zdjęciowych, które opublikuję tu w przeciągu kilku najbliższych dni. Poza tym przygotowujemy Fashion Day - nawet nie wiecie ile jest pracy przy takim wydarzeniu i ile czasu to wymaga. Ale uwielbiam to, jestem w swoim żywiole.

Szczegóły dotyczące wydarzenia na plakacie poniżej. Serdecznie zapraszamy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz