środa, 8 maja 2013

Birthday

Dziś moje 17-ste urodziny, znowu jestem o rok starsza. Zawsze w tym dniu podsumowuję sobie, czego w ciągu ostatniego roku udało mi się dokonać, co przeżyłam i co się zmieniło. Nie będę zanudzać Was szczegółami, powiem tylko tyle: działo się dużo. Przede wszystkim poznałam wielu wspaniałych ludzi - zarówno ze świata modelingu jak i spoza niego. Z tego miejsca bardzo chcę Wam wszystkim podziękować za mile spędzony czas, za wszystkie przygody i chwile, których wspólnie doświadczyliśmy i za wszystkie współprace, których się podjęliśmy. To był dla mnie niezwykły czas i cieszę się, że mogłam go z Wami dzielić. Szczególne podziękowania dla moich przyjaciół, którzy są dla mnie niezwykle ważni i którzy są ze mną w dobrych i złych chwilach. Nie byłabym tym kim jestem, i nie byłabym tu gdzie jestem, gdyby nie Wy :*
Dziękuję również Wam, moi drodzy czytelnicy, za to że jesteście ze mną!

Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego :)
Have a nice day! And have a great year :)







prezent urodzinowy od mojej kochanej Lexie :*



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :) Samych sukcesów i udanych sesji zdjęciowych!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy birthday! Great pics!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi!
    Wonderful blog! Would you like to follow each other? (GFC, bloglovin, facebook) If so, please let me know on my blog, I will follow you back. <3
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. estas bellisima ke bonitto blog me alegro ke te guste la moda como ami me mola mucho besitos me aria ilusion te pasaras por mi blog htt://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń