piątek, 21 czerwca 2013

Drive

Oszalałam na punkcie tegorocznego trendu na odsłanianie talii, z szafy wygrzebałam więc szorty z podwyższonym stanem i połączyłam z krótkim topem w czaszkowy wzór. Całość dopełniłam kapeluszem i ulubionymi szpilkami - najwygodniejszymi z mojej kolekcji. Zestaw w sam raz na to lato, jak myślicie?

Dziś założyłam fanpage'a, zachęcam Was do śledzenia mnie na Facebooku - będą informacje o nowych postach, backstage z sesji i dużo zdjęć!












top: New Yorker
shorts: H&M
bracelet: nn
shoes: Mohito
hat: New Yorker

16 komentarzy:

  1. Hello dear! Liked the blog, I'm following. ;)
    http://danielasilvayellowworld.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. hey sweets thanks a lot for following back..
    as GFC is going soon, i would really appreciate if you can follow on bloglovin and i'll follow back for sure so that we can be in touch ...:)
    keep in touch,
    www.beingbeautifulandpetty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo, pięknie to wygląda. :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciao :) Lovely photos, love love love your shoes and the hat ;) Kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przepiękne buty i szorty :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice photos!


    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzka i szorty :), świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetnie wykadrowane. Masz ładną figurę :) Sama jakość zdjęć mnie tylko nie powaliła. To akurat nie wina fotografa, a raczej aparatu :) Możnaby je jakoś subtelnie przerobić i byłyby idealne :)
    Stylizacja też bardzo ładna :)
    Może wpadniesz w wolnej chwili? :) Będzie mi miło :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki i koszulka są super :)
    Cały look na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i stylizacja! :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie:
    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing pics! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine :)
    And if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń