niedziela, 14 lipca 2013

Summer in the city

I jak mijają Wam wakacje? Co ciekawego robicie? Ja leniuchuję na całego i nic nie chce mi się robić, nadrabiam zaległości książkowe. Swoim zwyczajem przestawiłam się na tryb nocny i wstaję niewiele przed południem - moją ulubioną porą zdecydowanie jest noc i nie potrafię z własnej woli wstawać o świcie, mimo że przez całe życie próbuję się przestawić na tryb "rannego ptaszka". Podziwiam tych, którzy wstają o tak wczesnej porze i zaczynają dzień aktywnie. Czas leci, a ja mam plany i nadzieję, że uda mi się w końcu zmusić samą siebie do działania, by je zrealizować. Modeling na razie poszedł w odstawkę i szukam świata i życia także poza nim. Ale na dniach będę miała dla Was zdjęcia z sesji, którą zrealizowaliśmy wraz z początkiem wakacji, bez obaw :) Tymczasem zdjęcia outfitowe, które jakiś czas temu zrobiłyśmy z Kisielow:











top: sh
skirt: New Yorker
shoes: Deichmann
necklace: Top Secret
bracelet: nn


11 komentarzy:

  1. You look really very pretty, honey! The top is so cool.
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfit for summer.. You can never go wrong with black.. :)
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look! Love the shoes!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. love the shoes. stay pretty.

    xoxo,
    Joan
    www.streetblush.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your comment <3
    Wanna follow each other on GFC and FB?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, bardzo dobre zdjęcia !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?:>

    OdpowiedzUsuń
  7. You look so good! Just found the blog and I'm following on GFC, hope you do too!
    xoxo
    http://fashionablestreets.blogspot.ro/2013/07/my-quotes-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my goodness, this monochrome look is just amazing! You look incredible! :) I love those shoes - you execute them to perfection.

    Following on bloglovin' now <3

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń